Måndag

Och äventyr med Alissia och lillasyster/moster stod på schemat!
Vi begav oss ut på en liten roadtrip till bland annat götene och Mariestad :)
Vi shoppa kläder, körde lite geo och bara var. Härliga underbara sommartider!
Alissia passade på att inviga förarsätet med en flaska käk som hon fick utav moster, medan mamma gottade i sig en talrik mat. Parkeringar är med andra ord väldigt bra att ha! Här i bilen kan man göra en del ;)

Kvällen bjöd på ännu mer shopping, kvällsmys med mina älskade diamanter framför bompa och sedan en promenad med lillan på 6km och givetvis lite geo!
Ja, vi passade även på att snurra in oss rejält på skultorps alla gator.. Ibland skäms jag när jag talar om att jag bor här borta... Noll koll på denna lilla håla och ibland blir jag till och med nervös att jag ska gå vilse från förskolan ;) hehe
Skämt och sido, insåg igår kväll i alla fall att det finns mycket mycket mer gator här än vad man tror!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback