Midsommar

Vår midsommar eftermiddag/kväll spenderades ute i Örlen hos mamma och pappa(mommo & moffa) och många många fler!
Vi åt och drack gott, barnen lekte hej vilt och vi vuxna tjatade en massa skit ;)
En riktigt trevlig e.m/kväll lite små ångest att jag knappt tog några bilder alls under denna dag.

Moster gjorde en krans till Tino och en till mig, tyvärr fick jag bara en snabb bild på lilleman i sin krans. Alissia tog jag endast några få bilder på då hon för mesta dels av timmarna där ute vilade i vagnen eller lekte.
Resten av helgen har varit riktigt lugn med en gnällig liten tjej och en över trött kille!
Fast att fredags kvällen blev rätt så tidig för barnen så har denna trötthet hängt i sig.

Men nu är det en ny vecka, Tino första sommarlovs vecka och min sista lediga vecka.
I morgon väntas det en spännande utflykt som Tino har gått runt och pratat om hela dagen. Nu ska jag packa ner de sista extra kläderna med mera så att vi kan dra oss iväg tidigt i morgon :)
Natti




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback