Plutte Fia!

Runt 4.30-tiden i morse vaknade en orolig Alissia.
Men snabbt somnade hon om med nappen i munnen i mammas famn, ja mammas famn är nog alltid bäst skulle jag tro ;)
Flisan vägrade gröt till frukost, så fick bli en flaska välling som gick ner. Efter lite lek så somnade en utslagen prinsessa om och valde att sova dryga 3 timmar (händer sällan!!) Vaknade upp lagom tills storebror kom hem från förskolan (12.25) och vägrade mat även denna gång! Efter si sådär 30 minuters försök och alla möjliga konster fick jag äntligen i henne all puré.
Jösses.... Sen har det med andra ord fortsätt hela dagen i samma spår!
Dessa tänder!!
Ja denna gång tror jag minsann att de är just tänderna som spökar på henne!
Svårt att relatera till något då Tino aldrig reagerade direkt på sina tänder (kanske någon enstaka av dem alla, genom en halv vaken natt eller lite feber. Men inte mer än så!)

Men så fort kameran dök upp så skrattade hon och pratade på som vanligt. Nåja, skenet kan minsann bedra emellanåt!
Nu blir det sängen för min del, i morgon blir det sko köp till Tino och stor handling. Natti



» Fru P

Jag det är helt otroligt vad dessa tände r kan ställa till med för normalt så glada barn. Efter tre dagar med grin började min lilla kille helt plötsligt skratta igen häromdagen, och mycket riktigt hade en tand kommit upp!

Hoppas den kommer fram snart så allt kan bli som vanligt igen för er!!

2013-06-14 // 00:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback