Härliga hemma dag

Redan eftermiddag!
Dagen har bara sprungit förbi, både jag och barnen väntar på pappa Sebbe som förhoppningsvis snart är på väg hem!
Innelek hela förmiddagen och barnen har näst in till precis vaknat från lunch vilan.

5 veckors med halsont börjar ge med sig! Har de senaste två dagarna kunnat äta annat än soppa.
Givetvis tog jag tillfället i akt när barnen sov och passade på att njuta av lite fredags fika! Bara för att jag kan ;)

Pratade med läkaren idag och hon tyckte att jag skulle vila i minst 4 veckor till utan ansträngning... Behöver jag erkänna att det kryper i kroppen på mig?

Nu blir det mellanmål framför bompa för lilleman och Lilltjejen ska också få sig ett mellanmål :)

    

  



Så jobbigt nä sjukdomen håller i sig så länge :(

2013-03-15 // 19:41:02

Okej nästan som min Chris då :) Han fyllde två år i september.

2013-03-17 // 06:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback