Vi lever!

Genom instagram!

Ja dessa dagar, eller egentligen den senaste månaden, har vi näst in till endast levt genom instagram.

Varför?

Hela familjen har fortfarande legat sjuka och läkarbesök för båda barnen har blivit ett par stycken.

Men nu äntligen börjar det gå framåt.

Tino fick äntligen utskrivet hostmedicin till hans dumma duma hosta, Alissia fick även hon utskrivet medicin men i form av bricanyl. 

Nu har även jag blivit sjuk och träffade en läkare förra veckan.

Körtelfeber blev min dom!

Så ni kan ju tro att jag näst in till ha känt mig som ett levande lik? 

Inte konstigt att jag har varit trött , gnällig och haft ont i både hals och mage.

Nåja, nu satsar vi på att hela familjen ska bli pigga och friska i kapp med att våren börjar infinna sig hos oss!

Solen är framme näst in till varje dag, snön börjar sakta men otroligt säkert försvinna och dessa minusgrader höll sig borta men kom givetvis tillbaka i helgen!

Men vi vågar hoppas och tro att detta är sista vändan av detta kalla och ruggiga och att den riktiga våren är på väg :)

 

Innan jag blev sjuk så hann jag och lillan åka iväg och vår/sommar shoppa lite till Alissia!

Blev förälskad i klänningen direkt och bodyn med Mimmi föll jag pladask för!

Har ända sedan barnsben varit förälskad i Mimmi och den kärleken har minsann inte försvunnit ;)

 

Lite bilder från instagram

 
   
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback