Men titta här

Vi hittade en bild i farmors telefon på min lilla familj från hennes kalas som var den 30/12!
Åh alltid lika kul att få bilder på oss 4, då vi så sällan tar kort på oss tillsammans.
Nåja, alla miner var kanske inte det bästa (läs, min!) men vad gör det när alla är samlade på samma bild.

Idag har jag även fått tummen ur för att beställa hem förstoringar på barnen från deras lilla "höst fotografering"! 
Dock har jag fortfarande inte skickat efter bilderna på Alissia, men det är ett litet projekt som jag får ta tag i senare i veckan! Eller rättare sagt behöver jag skicka efter bilder på båda barnen, eller vad gör ni med alla era bilder?
Tips och idéer mottages mer än gärna!!
Känns som om det mest blir liggandes i albumet bara för att.. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback