Mys lördag!

Dagen startade väl sådär, humör har väl kanske inte varit på topp för att direkt hitta på något.
Barnen har varit super trötta båda två efter deras alla lekar innan tuppens uppvaknade i morse.
Så jag valde att fortsätta med "städningen" där jag avslutade igår. 
Skickade även ner Sebbe till Ica för köpa lite fika under eftermiddagen.
Mys lördag med andra ord.

Tino ville gå och lägga sig tidigt, Alissia ville strula lite även i kväll. Men henne gav jag snällt till Sebbe och drog på mig jackan och lurarna. Ut på en härlig promenad i motvind, blev dock inte så lång. 
Blev dryga 3.8km, helt okej!
Underbart att få gå ut och gå själv, utan en vagn att tänka på och framför allt barnen att tänka på nu när det blåser en del. Och Sebbe, ja han kunde minsann ta Alissia en stund ;)










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback