En dag i Hjo!

Idag tyckte barnen att vi var i behov av en liten sovmorgon! Underbart, tyckte både jag och Sebbe. Tino kom in till oss vid 7-tiden men kröp snällt ner brevid mig i sägen. På andra sidan låg redan Alissia och drömde sött.
Blev några extra minuter med andra ord och inte förens vid 8 valde vi att gå upp! Härligt

Vi gjorde iordning oss och åkte sedan och stor handlade. Snabbt hem för lite mat i magen innan Tino fick följa med mig och moster till Hjo.
Vi sprang in på hem och hobby som har öppnat i nya lokaler, hittade ett par riktigt fina fynd, allt från julklappar till inredning just nu! Men valde dock att lämna tillbaka allt när vi insåg hur otroligt lång kön va! Herregud, där har dem minsann tabbat sig med att enbart öppna 3 (!!) kassor! Kön ringlade sig igenom hela butiken! Ja, man får väl hoppas att det bara är en otroligt hög press nu när det är i nya lokaler. Annars kan det bli jobbigt med så få kassor.

Som sagt, efter en snabb visit där blev det en promenad längst strandpromenaden, passade på att köra lite geo! Vi passade även på att leka på båda dem stora lekplatserna! Paradiset för en liten Tino!
Eftermiddagen avslutades hemma hos farmor Ulla, en super trött Tino tjatade om att få åka hem efter en stund. Och tro det eller ej, men han somnade gott i bilen. Vi hade knappt lämnat Hjo innan han sov gott! 
Nu har vi Lite lördags mys framför bompa där Pettson och Findus visas. Alissia valde dock att somna gott min famn. En trött tjej :)








Mysigt & så vackra foto <3
/Kram från mig som bor i Hjohamnen :)

Svar: Tack snälla :) Åh det är ju så mysigt i hjo! Vilken årstid som helst egentligen ;)
Erika - Mamma till Tino & Alissia ♥

2013-10-20 // 10:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback