God natt min prinsessa!

Ja då var det dags att natta om denna lilla goding ännu en gång!
Ett par försök är gjorde både från mig och moster lillan som var barnvakt under föräldramötet!

Mötet gick väldigt bra och vi fick även veta att Alissia har fått en given plats på Tinos förskola! Tacka gudarna att man inte kommer behöva springa över en hel stad för att hämta och lämna. Och jag kan börja söka jobb...
Hjälp, vet att det är ett par månader kvar innan det ens är på tal om en inskolning, men nu känns allt så mycket närmre.. Jaja, inskolningen kommer att ske nästa år.. Kanske låter långt, men njaa! Det är ju bara drygt 3 månader kvar!! Åh, nu gäller det att verkligen njuta och ta vara på tiden med mina älskade små innan verkligheten tar över.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback