Torsdag

Idag vaknade vi upp av en lite mindre trevligare syn!
Lilleman hade vaknat en stund före oss och givetvis gett sig på både frys och kyl!
I frysen hade han hittat mosters två glassbåtar som fanns kvar...
Ena glassbåtar låg på bordet och den andra hade nog besökt Tinos lilla mage för att sedan komma upp igen, på två ställen!
Åh älskade lilla!
Givetvis fick Tino stanna hemma från förskolan och leka med mig och Alissia i stället.
Ja, för både energin och hunger hade han minsann.. Så sjuk var han nog inte. Kanske inte så konstigt att magen reagerade så som den gjorde när man både hade smaskat på kakor och glass innan 6 på morgonen.

Lek i barnens rum näst in till hela dagen! Barnen passade även på att bada, och då upptäckte jag att Alissia fick en liten lock i hennes lilla tuss/svans som hon har uppe på huvudet! 
Och jag då, jo Jag drog på mig de fulaste mjukisbyxorna och mys sockarna och längtade efter Sebbe en skvätt! ;)

Puss mamma!





Eeh, vad gör storebror hemma nu??








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback