Härlig syn!

Suck! 
Hade nästan somnat i natt när jag hör hur Tino är uppe och springer runt 02- tiden i natt. 
Jag trodde att han skulle komma in till oss direkt, men ack så fel jag hade!
Det första han rusar till är vår frys! Med andra ord så trodde han att det var glass-time mitt i natten! En chockad morsa skrämmer nästan vettet ur han när jag höjer rösten och ber han komma in till oss. 
Snabbt somnade både Tino och pappa Sebbe om. Skönt!
 
Vaknade upp och funderade på vad sjutton jag hade på vaden! Något klibbigt och otroligt kallt.. Hm, det visade sig vara vår sista glassbåt som jag hade försökt gömma i frysen... Men till vilken nytta..?!
Jag trodde att jag såg i syne när jag sedan ser att näst in till en hel påse müslie ligger på golvet....
Vad är detta för madrömm!!
 
Nåja! Sovrummet fick sig en redig omgång, vilket det verkligen var i behov utav! Så tack älskade Tino för att du hjälpte mamma på traven! 
Nu är ju bara frågan om man vågar somna i kväll? Undra vad man vaknar upp till i morgon....
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback