Mammas lilla

Usch vad tiden springer iväg! Under någon vecka har Alissia börjat ställa sig upp med hjälp av olika saker! Spjälorna i sängen och vår hylla, men då har det funnits "handtag" i hennes höjd! 
Idag ställde hos sig upp från liggandes läge till ståendes med hjälp av vårt vardagsrumsbord!
Till saken hör det att det egentligen inte finns något direkt "handtag"!
Alissias 4:e tand har även idag skådas med hjälp av våra ögon. Förklarar en hel del varför hon gnäller en del ;)

Så lilla stumpan, mammas duktiga tjej! Sakta ner nu lite, jag tycker att tiden bara springer iväg och snart är du garanterat lika vild som storebror.

Men det är ju så otroligt fantastiskt att se när de små utvecklas. Båda två utvecklas i en rasande fart! 
Jag är världens lyckligaste som får se mina små diamanter utvecklas och förändras för varje dag som går! Min kärlek till er kommer alltid att vara den starkaste, trots att ni båda är ganska grymma på att testa mina gränser emellanåt! Utan er är jag inte hel <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback