Skit natt!

2,5 timmes sömn... Men vem behöver 8 timmar? 
Alla somnade gott igår, men vaknade upp efter en otroligt kort stund! Tino kom in springandes vid 00-tiden, det slutade med att både mamma och pappa gjorde gossen sällskap i soffan. Pappa somnade snabbt om medan jag och Tino tittade på Pippi, byggare Bob, Sune med mera. 
Vid 2.30-tiden så vaknade även Alissia! 

Herrejösses, slutade med att alla gick in till oss för att försöka sova vid 3-tiden. Killarna somnade snabbt medan Alissia höll mig vaken! Sista gången jag kollade på klockan så hade hon ganska nyodlingen passerat 4.40!

Så nu tänker jag sluta klaga på en helvetes natt och faktiskt gå och lägga mig igen! 
Hoppas på någon timmes sömn innan Tino ska hämtas hem igen!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback