En lördag!

Idag har farmor och farfar varit på besök!
Lika trevligt som vanligt.
Barnen gillar när dem kommer på besök, de tycker att det är lika kul varje gång.
Idag bjöd vi på riktig grynkorv!
Fy fasiken så gott och oj, så längre sen det var man åt det.
Alissia åt det för första gången idag och hon gillade det. Tino har ätit det förr och var lika glad i det även denna gång.

Lite dystra miner och prat om ilska från min sida....
Men jisses, ni ska bara veta!
Livet är inte alltid så lätt och det ni vet är knappt en bråkdel av allt.
Det finns så mycket man skulle vilja tala om, men jag tror tyvärr aldrig att ni kommer förstå hur jag menar.
Hur det egentligen känns att bli snuvad på sin tillit för en människa som man skulle kunna göra allt för.
Hur det känns när hjärtat säger en ska och hjärnan säger en annan, när kroppen bada vill dela på sig och den ena delen vill fly!

Nåja, nog om det! 
Alissia hjälpte glatt till att städa innan farmor och farfar kom på besök.
Ja hon moppade både golv.. Och, eh ja, barnens bilmatta!
Jag hade visst missat något, tyckte hon :)


Nej, nu blir det minsann mello innan vi ska ta natten!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback