Dag 5, fredag!

Det har redan gått en hel vecka för Alissia på förskolan!
Wow vad tiden har gått fort!
Idag var jag med och lekte från 9-9.45 ungefär. Storebror kom även över och lekte med oss innan jag gick hem.
Det var med andra ord Alissias första dag helt ensam på förskolan. 
Det hade gått bra, väldigt bra faktiskt. Dock vägrade hon mat och var riktigt ledsen när jag kom vid 12.15 tiden.
Stackars lilla, hon hade somnat gott i vagnen och sov i dryga 55 minuter, men det räckte nog inte. 

Väl hemma fick hon i sig lite mat innan hon passade på att ta en liten lur till :)

Vi passade även på att fika lite, ja det är ju trots allt fredag! 
Och förövrigt min namnsdag :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback