En ny vecka!

Idag var det måndag igen.
Barnen har precis blivit lämnade nere på förskolan och jag ska strax bege mig mot arbetsförmedlingen.
Kul, eller inte!

Alissia var helt själv idag och Sebbe fick sköta den lämningen (medan jag lämnade av Tino),  det gick bättre än förväntat! Skönt!
Stressade som en tok för att hinna tillbaka i nogorlunda tid då de ville att jag skulle komma tillbaka strax före 12.

När jag kom dit så möttes jag av en super ledsen och trött tjej. Vi försökte få i henne lite mat, men den var hon inte alls intresserad av. 
Hon somnade gott i min famn när vi kom hem. 

Efter hämtningen av barnen så kom Hanna, Linus och Nicke förbi :)
Alltid lika skönt, tackar högre makter för super fina vänner när allt är som det är!
Blev en massa lek och fika :)












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback