Godmorgon!

Blev visst lite sömn även för mig!
Tino och Alissia kom smygandes ut till vardagsrummet runt 6.45! 
Helt okej kan jag tycka ;)

De var nog inte bereda på att mamma skulle ligga på soffan, hörde dem när dem letade efter mig i sovrummet!
Älskade små!
T- pappa, vart är mamma?
Pappa nu måste du svara. Varför är inte mamma hemma?
A - mamma? Mamma?
Sedan traskade dem vidare utan någon respons av pappa Sebbe som mumlade nått i sömnen.
Kommer ut till vardagsrummet och båda springer till mig!
T- åh mamma! Du skrämde Tino och Lissia! Du får inte. Lova det mamma.
Jag- men älskade lilla Tino! Jag har varit här hela tiden! Jag somnade bara på soffan i natt! 

Gosfisar! 
Nåja, pappa Sebbe och Tino åkte iväg för en stund sedan till badet! De skulle ha lite grabb tid tillsammans (det behövs!) jag och Alissia stannar hemma och tvättar, vi skulle även behöva gå över disken och plocka iordning alla leksaker...
Men idag tänker jag inte göra för mycket.
Senare i eftermiddag ska Sebbe åka iväg och jobba lite medans jag och barnen drar oss hem till mommo, moster och moffa :)
Alissia somnar garanterat vilken sekund som helst, så jag ska passa på att ta en kaffe innan vi ska ner till tvättstugan igen :)

Trevlig söndag på er alla! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback