Lycklig mamma!

Fann 3 brev som var till Alissia/mig idag.
Det var brev från patientnämnden, min/Alissias journal från förlossningen/bb samt papper från en av läkarna.
Vi fick "provsvaren" från Alissias EEG undersökning som ägde rum den 20/12. Undersökningen visade inget negativt och det är med en stor lättnad jag kan skriva att hon klarade den biten galant!
Så otroligt skönt, men i brevet stod även att den tid för magnetröntgen, som vi hade blivit lovade kommer att läggas på is för tillfället.
Suck, två steg fram, ett tillbaka!
Under hur lång tid vet vi inte, vi ska försöka att "stämma" av lite med barnneurologen som vi ska träffa på måndag, om vad som ske här näst.

Så många tankar och funderingar just nu, men samtidigt så otroligt lättad! Dock ekar orden/meningen från EEG besöket, att det mycket möjligt kan vara felfritt nu, men att det kan komma sen!
Nej, jag tänker minsann slå undan den där dumma dumma tanken och bara vara fokuserad och framför allt vara här och nu!
Vad som komma skall kan ingen någonsin utvisa vare sig man vill eller inte!

Nu blir det lite kvällsjobb med några blanketter innan jag ska krypa ner i sängen.
Natti 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback